Mobilní telefony >> >> >>
01.07.2025 | Gabriela Krátká
Ještě jen prosím tedy chápu dobře, že i SMS zůstanou? Vše co je v mobilu? A prosím mám ještě dva takové telefony s podobným problémem, výměna displeje , je to už v rámci pár let, vždy jsem koupila nový, jsou oba Huawei. Stejný problém, pouze rozbitý display a potřebuji ty fotky, videa a SMS, které jsou uložené v těch mobilech.bohužel jsem je neměla kopírované do počítačů, a teď se mi rozbil i počítač, nemám nic. Na Google jsem měla pak už kapacitu plnou. Už si budu platit zálohování. Prosím Vás je možná kdybych poslala více kusů sleva pak těchto oprav?
Dobrý den, Vše v telefonu zůstane, můžete poslat i starší telefony, ceny oprav umíme přizpůsobit rozumně ke stáří přístroje i požadavku zákazníka.
05.05.2025 | Ladislav Kořínek
Oprava na počkání (expresní oprava) je možné ji provést i ve městě Aš prosím ? Jaký by byl postup v tom či onom případě prosím, spěchám nemohu být bez telefonu.
Děkuji
Dobrý den, Bohužel to nejde , z Aše nabízíme svozové místo přes jakoukoliv Zásilkovnu k nám na servis.
10.02.2025 | Ivana Matejová
Jedná se o typ de longhi autentica. V případě mé objednávky jaký je postup předání kávovaru do opravy?
Dobrý den, nabízíme svoz oprav přes všechny pobočky Zásilkovny nebo svoz z adresy přes PPL. Myslím že bude stačit postup dle návodu, ale obchodní jméno nestačí, např . https://www.delonghi.com/cs-cz/s/ETAM29.510.B https://www.delonghi.com/cs-cz/s/ETAM29.510.B
09.02.2025 | Jan Novák
Dobrý den, mockrát Vám děkuji za odpověď a za cenový odhad opravy. Chtěl bych se dále zeptat, zdali poté na výměnu tlačítka dáváte nějakou záruku či nikoli? Potom jsem se chtěl zeptat, kde všude mohu předat zařízení na Vašich 1670 partnerských místech. Nejsem totiž z Prahy, a tak se chci zeptat, jestli je nějaké i v Liberci? Předem děkuji a přeji hezký den, Novák.
Dobrý den, záruka na opravu je 6m, po objednání servisu lze předat ke svozu balíčku na všech výdejních místech Zásilkovny
03.02.2025 | Marek Kašpar
Dobrý den zaslal jsem objednávku opravy (přes formulář), ale nepřišla mi žádná reakce, jsou baterie a oprava objednány?
Můj původní dotaz:
Dobrý den, ve sluchátkách Sony WF-LS900N (model YY2950) je levé sluchátko vybité po 10 min. Zřejmě nutná výměna baterie..? Pokud ano, rád bych si u vás objednal výměnu v obou sluchátkách na počkání. Prosím o zaslání možného termínu a ceny. Děkuji. M. Kašpar
Vaše odpoveď č.28287:
Dobrý den, temto typ baterie je pouze na objednávku z Číny , výměna vyjde na 1200,-kč .
Dobrý den, objednejte si prosím servis a pak Vám to objednám a vyměním