Víte, že opravujeme nejvíce pozáručních oprav v ČR?

Jak k nám doručit zakázky

Nejjednodušší způsob jak dopravit zařízení do servisu. Máme pro vás připravených sedm možností.

1) Osobně Servisovna.cz

Plzeňská 123, Praha 5 - Košíře, 150 00



Zařízení přinesete k nám osobně v otevírací době na naší adresu v Praze. Není potřeba se nijak dopředu objednávat. Rádi vám poradíme a pomůžeme opravit vaše poškozené zařízení na místě.

Pokud se chcete domluvit na konkrétní čas servisu na počkání, můžete se objednat. ( expresní poplatek + 300 Kč navíc na počkání)



Otevírací doba:

  • Po 10:00 - 18:00
  • Út 10:00 - 18:00
  • St 10:00 - 18:00
  • Čt 10:00 - 18:00
  • Pá 10:00 - 16:00


Všude kde na fotce vidíte auta můžete zaparkovat svůj automobil.


2) Vlastní dopravou poslat na adresu naší provozovny

Plzeňská 123, Praha 5 - Košíře, 150 00



Zařízení pošlete na naší adresu vlastní způsobem. Je nám jedno jestli pošlete kamaráda, zvolíte poštu nebo jinou přepravní společnost. Před tím než nám dorazí zařízení, musíte vytvořit objednávku na opravu přes internetové stránky viz. níže.





3) Předání v síti Zásilkovny

Přes 700 příjmových a výdejních míst



Zařízení zabalíte, aby se nerozbilo při přepravě. Nalepíte etiketu s Ean štítkem, kterou vám pošleme a doneste na kteroukoliv Zásilkovnu.




4) Předání řidiči PPL

Objednaný řidič přijede na jakoukoliv adresu.



Zařízení zabalíte, aby se nerozbilo při přepravě. Řidič vám zavolá předem a vyzvedne si balíček.




5) Messenger po Praze

Objednaný řidič přijede na jakoukoliv adresu v Praze.



Řidič vám zavolá předem a vyzvedne si balíček.